سلطان قلبها غم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق من

5g3z4m5cmmntcl32e6nv.jpg

سلامی دوباره

 

دیــروز عشقم رو دیدم با هم نشستیم و کلی با هم از کنار هــم بودن لـذت بردیم ( البته همش در حال سرچ كردن اس و تماسهای بنده بود هه... ) خلاصه بگم که چقدر برام لذت داشت خصوصا که همین این چند روز گذشته کلی مصیبت سرم اومده بود که واقعا خیلی سخت گذشت برام انقدر سخت که از زندگی سیر شدم  دیدن دوباره تنها عشقم  مثل همه وقتاکلی برام لذت به همراه داشت چون عشقم با تمام وجودش از همه اعماق احساسش کنارم بود و با وجودش که همه سرشار از انرژی مثبت هست بهم انرژی دوباره داد زندم کرد با نفس گرمش خلاصه که هر چی بگم بازم کم لطفی کردم از بابت همه خوبی های این عزیز ترینم بازم با هم بودیم اما لعنت به این زمان که همیشه وقت خوشی چه سریع و مثل برق میگذره...خلاصه كلوم.. خداحافظی کردیم و هر دومون با کلی حسای قشنگ برگشتیم ( البته حس من این بود تو رو نمیدونم؟ ) و من بازم فهمیدم که چقدر عشقم رو بیشتر از قبل دوست دارم  و اینجا بازم میگم عشقم دوستت دارم با همه وجودم و ممنونتم بخاطر همه قشنگی هیی که به زندگیم دادی ( از اس هایی كه تو گوشیمم دیدی چیزی رو عوض نكرده من فقط تو رو دوست داشتمو دارم ) دوستت دارم تا آخرین لحظه ای که نفس میکشم





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلطان قلبها در 20:19 | |